4 grunner til at IT-utstyret ditt bremser deg
Du har utført anskaffelse av utstyr på et vis i mange år. Men hvor lønnsomt er dette for deg?
Vi ser på 4 ting du bør unngå å gjøre.
1. En-og-en enhet skiftes ut når de blir ødelagte
Når du tar opp bestilling på en-og-en enhet som blir ødelagt, blir dette fort dyrt, samlet sett. Dette kan også gå utover produktiviteten til den ansatte.
.png?width=1920&height=1280&name=two-senior-colleagues-working-together-at-desk-in-2022-12-16-22-26-48-utc%201%20(1).png)
%20(1).png?width=1920&height=1282&name=old-computer-keyboard-black-and-white-photography-2022-10-31-21-37-32-utc%201%20(1)%20(1).png)
2. Bruke gammelt utstyr, siden det fungerer helt greit
Gammelt utstyr blir gjerne tregere med tiden, og kan skape mye hindring for de ansatte. Dårlig flyt, og lite produktivt.
.png?width=1920&height=1314&name=customer-with-tablet-pc-signing-for-parcel-2022-12-16-09-43-44-utc%201%20(1).png)
3. Alt utstyr kjøpes, ikke leies
Samfunnet beveger seg i retningen leie, bort fra det å eie. IT-utstyr er ingen unntak. Det å kjøpe ut utstyret ditt, begynner å bli en veldig ulønnsom affære.
4. Ingen bestemt supportløsning på utstyret
Å eie utstyr som ikke har et support-apparat bak, er gambling.
Ja, du kan være heldig, men sannsynligheten er stor for at utstyret ditt en dag svikter.
.png?width=1920&height=1280&name=concentrated-young-german-businessman-in-formal-su-2022-01-04-23-33-10-utc%201%20(1).png)
Så, hva gjør du?
Svaret er veldig enkelt. Bærekraftig IT-utstyr er løsningen.